ponedeljek, 25. februar 2008

prišel je

Nov objektiv Canon EF-S 17-55 f2.8 IS, o katerem sem pisal že v TEJ objavi, je prišel!!! To je tudi vzrok, da zadnjih nekaj dni ni nobene nove objave - ves čas sem živel v nestrpnem pričakovanju, sanjalo se mi je o njem, itd. Skratka, objektiv je bomba (testi govorijo da je optično povsem enakovreden svojim bratrancem iz "L serije".) Prvi vtisi mi govorijo, da zelo ostro riše, ohišje tudi ni švoh, edino smešno deluje z majhnim bodyjem 350-ke, hehe. Prvi testi IS-ja kažejo, da je zelo dobrodošel že na 17 milimetrih (nekje do 0,6 sekunde), koliko je požrešen glede baterij pa bo pokazal čas. Cena? Sitnica, okroglih 1000€ =)

V prihodnosti tudi kratka primerjava z 18-55 kit objektivom.

MP

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Sicer nimam pojma o čem je tekla beseda v objavi, sem pa prepričan da je 1k€ dubr gnar in duobra stvar. May God be with you :).

Marko pravi ...

@anonymous: glavni predmet posta je objektiv za fotoaparat =)

cenim taka iskrena mnenja! =)

LP