četrtek, 14. februar 2008

Emzin 2008 - otvoritev

Letošnji Emzin je bil po poročanju organizatorjev rekorden. Izmed prejetih 517 opusov (skupaj 3128 fotografij) je žirija izbrala dela 27 avtorjev, katera so bila razstavljena (oz. so do 17. 3.) v 1. preddverju Cankarjevega doma. Več podatkov je moč dobiti tukaj.

Razstavljena je bila ena fotografija iz moje serije »ljudje Kazahstana«, kar je po mojem uspeh, glede na to, da je to prvi fotonatečaj katerega sem se udeležil. Dolenjci smo se kar dobro izkazali; B5 razstavlja dva svoja opusa, Nataša Košmerl pa je celo osvojila 2. nagrado med avtorsko fotografijo.



razstavljena fotografija


razstavljena fotografija... drugič


obiskovalci


zmagovalka avtorske fotografije (super fotke)


obiskovalci... drugič


obiskovalci... tretjič


hm... četrtič


je bilo zastonj!


vhod

MP

9 komentarjev:

Mihc pravi ...

Zakaj mam filing da si šou samo zarad free šampanjca :D

Marko pravi ...

zato ker sem vedu da lahko slikam prazne kozarce X)

Anonimni pravi ...

mah... zmagovalne fotografije so kar nekaj. zanimalo bi me kako so to ocenjevali. take slike nastanejo "po nesreči". sem vsaj upal da bo kaka, ki me bo pustila "WTF, ta slika je genialna" - to sem vsaj pričakoval za prvo nagrajenko (pa sem dobil slike, ki so podsvetljene, zblurane,...). tiste s šifro SNEG in une dve s psi so slike z dušo - pa so prišle le v ožji izbor... ostalo je vse bolj ali manj prazno. pa nisem edini tega mnenja... nas je bilo kar nekaj tam in smo bli vsi bolj ali manj razočarani nad izborom.

fotoreportaža je bila odlična.
ostalo pa je vse že videno in neizvirno.

Aleš Cvelbar pravi ...

jst bi si kupu en pocen fotoaparat v sparu, pa šu s teboj prazne kozarce slikat=)

B5 pravi ...

ja, dolenjci. Laskovšek je na onem bregu save, a zavija tut bolj po dolenjsko,tako ga lahko štejemo zraven.
he,he...

Zmagovalka vanja bućan je imela dobre fotke, v slogu Richard Billinghama. Kar me je res motilo so sprani poceni inkjet printi.
B5

Unknown pravi ...

kdor je dobr, je pač dobr ;)
bravo!!

Anonimni pravi ...

Čestitke. Sam sem si razstavo pogledal šele danes.

P.s: se mi je zdelo da je fotka del serije?

LP

Marko pravi ...

@klemen: ja, vse razstavljene fotke so del serije. Če se fotke v seriji ponavljajo/govorijo o eni in isti stvari potem je razstavljena samo ena...

JERCA pravi ...

dns sm se čist zarad drugih stvari sprehajala čez cankarja in opazila tvojo sliko.
Čestitam, nima vsak te sreče, oziroma znanja:)