torek, 22. januar 2008

sončni zahod


Katera je boljša? (naslov je tak zgolj zato, da se ve kako je fotka nastala; nič PS-ja)

MP

12 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Meni ČB, če bi bla pa brez silhuete pa barvna.

diana pravi ...

hude obe! ampk mi je Čb boljša ker so elementi zid, oseba in drevesa ena celota.. kot da ne bi biu odsev.
lp:)

Anonimni pravi ...

Men je črno bela boljša. Ker sem na splošno zagovornica ČB fotografij.

nejec pravi ...

BARVNA. Če je point v sončnem zahodu, itak da je barvna bolša. ker ČB ti v tem primeru ne da vedt da gre za sončni zahod, pri barvni pa po tej mehki, topli svetlobi takoj veš zakaj gre. BARVNA torej.

LpN

Anonimni pravi ...

Meni je gornja boljša, ker gre za zahod. Se strinjam z Nejcem.

Anonimni pravi ...

Barvna je bolša.
Zakaj ? zato.
lp, hefs

Marko pravi ...

hvala za komentarje!

naj dodam še moj komentar:
naslov "sončni zahod" je napisan z namenom da pove, kako je fotka nastala; skratka, to ni poanta fotke, ampak me zanimajo občutki ob gledanju fotografije... meni osebno ČB deluje bolj skrivnostno, čez čas sence kar izstopijo iz ozadja...

TARZAN pravi ...

hej.. matr si čist znoru.. že kr neki cajta nism bil gor..

u glavnem, zanima me iz kje imaš tiste fotke? iz potovanja?

Marko pravi ...

@Jure: tako je =)
pred letom bil z reprezentanco v Kazahstanu na modelarskem tekmovanju=)

Tadej pravi ...

Meni je boljša barva.

Aleš pravi ...

Barvna.

Anonimni pravi ...

Men so obe všeč, ampak mi je barvna dost boljša.