sobota, 26. januar 2008

pa ga mam

Včeraj so me ob prejemu pisma z ministrstva za promet obšle zle slutnje. Namreč, debelina in masa sta nekako ustrezala kazni za prehitro vožnjo in priloženi fotografiji (za spomin)...


Ob odpiranju je sledil popoln preobrat. Po 3 mesecih čakanja (3 mesece nazaj sem opravil teste in izpitni let) sem končno dobil uradno dokazilo o uspešno pridobljeni licenci pilota jadralnega letala.
Sedaj lahko letim brez nadzora inštruktorja, novejše tipe letal in tudi v zračnih prostorih drugih letališč in držav.
Nova letalska sezona je že pred vrati.


MP

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Čestitam!

Anonimni pravi ...

Čestitke. To pa ni kar tako. :P

Anonimni pravi ...

Odlično! Mene tudi to vleče ko sto mater samo me nekaj štopa :) Zdej pa nevem kaj a je to strah al kaj :D

Anonimni pravi ...

markec je pa frajer :X

Slavc pravi ...

uuu, svaka čast, pirc. boš kdaj zapelau kam... :)

Janez Mikec pravi ...

congratz

Aleš Cvelbar pravi ...

marko me pridš u petk iskt u šntjern hehe...xD

Anonimni pravi ...

ej če pa zdj ne boš zapelou enkrt sošolce u mest...

Tadej pravi ...

super !!
želim ti ogromno letalskih kilometrov

Anonimni pravi ...

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.

Pa po pameti! :)