nedelja, 7. december 2008

Whose legs?

9 komentarjev:

Tomaž. pravi ...

končno nou post ; )

this legs are sexey

×

Alen Zulić pravi ...

Barve so mi všeč LP

Anonimni pravi ...

Končno nov post :)

Barve so res dobre. Bi pa osebno dal fotko v "panoramo" (da se znebiš pokrova) in desno rezal skoraj do nog.

HF

diana pravi ...

hmmm...?!

Marko pravi ...

mnja:D osebno ne grem več stran od leica formata, sm hotu to neki rezat pa pride fotka preveč pure, preveč sintetična... ni mi pasalo zraven vseh kock in celotne asimetrije

sicer pa hvala za komentarje... še zdej ni noben pogruntal kdo je na fotki?
lahko obljubim kakšno nagrado!

Anonimni pravi ...

Marčy, jst bi reku, da je od gospodične Diane! po moji oceni:)
kua je pa za nagrado? xD
Lp, j.

Tomaž. pravi ...

P i a ?

Marko pravi ...

zmagovalec je seveda doselj neindetificirana oseba j. (v dobor obveščenih krogih se govori da gre za r'n'r legendo Sosa, (skratka - naš človek)).

Za nagrado po pošti prejme original Požigalca...

enjoy;)

Anonimni pravi ...

sem pa tja, pa take fore! požigaaalaaac je moj!!!! jiha! :D
hahahaha :)
enjoy dude!
lp, j. sos