četrtek, 25. december 2008

utrinki s podeželja









p.s.: posneto na tem dogodku

6 komentarjev:

Janez Mikec pravi ...

pričakoval nekoliko bolj krute fotografije :)

Lenko pravi ...

Kruto. =O

Aleš Cvelbar pravi ...

mal si me tut presenetu s slikcami za softiče, ampak so dost konkretne da veš zakaj se gre

Marko pravi ...

naj povem, da sem glavni del tega starega običaja prespal, tako da poslikam najbolj sočne podrobnosti jutr zjutraj:D

da ne bo kdo prikrajšan!

Anonimni pravi ...

Mare, vidim, da si po rahli fotografski suši na blogu, znova udaril na svoj, HC način. Namerno? Skoraj zagotovo. xD

Pred kratkih sem opazil tudi Mobyjev spot, ki se navezuje tudi na tvojo fotografsko zgodbo. Ima seveda neko sporočilnost, toda jaz ti ga ne limam iz teh razlogov, temveč zato, kar mi je preprosto smešen.

http://www.youtube.com/watch?v=MwyPI-zKqRs

lp, Jake

uros pravi ...

letos bolj subtilno kot lani. bolj mi je všeč.