sreda, 9. julij 2008

I'd rather be soaring...

Če morda niste vedeli zakaj pod mojo prikazno sliko piše "I'd rather be soaring..." Stavek sem ukradel SSAju, opisuje pa po mojem želje vsakega pilota jadralnega letala; z jadralnim letalom letim približno 3 leta, licenco pa imam približno pol leta.
->Seveda sem imel namen slikati z zraka že prej a je vedno zatajil kakšen kos opreme. Prav tako danes, ko sem na tleh pozabil polarizacijski filter... S Stašem sva danes naletela jaz nekaj manj kot 4, on 5 ur (stari maček).






10 komentarjev:

yesterlosse pravi ...

ahhh... jst bi tud
nore fotke

Anonimni pravi ...

Marči, zadnja je preprosto ubijalska! bravo!
Lp, j. :)

Unknown pravi ...

Fotke so fantastične. Nimam kej dodat.

Tadej pravi ...

Odlične fotke. In kolk je bla baza?

Marko pravi ...

1400 ;)

B5 pravi ...

Odlično x 2!
- letenje
- fotkanje!
B5

Anonimni pravi ...

eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines .)

Fotke so 1A.

lp, jhc

andrej pravi ...

Krasne fotke; jemljete gor podnajemnike?

Marko pravi ...

Seveda, med vikendom se da na letališču vse dogovorit :)

Anonimni pravi ...

Marko vsaaaka čaast; po 18. se tudi jaz na vrsti za letenje