nedelja, 27. julij 2008

Fotopub 2008

Festival dokumentarne fotografije Fotopub se je letos v Novem mestu dogajal že osmič zaporedoma. Letošnji mentorji so bili: Robert Knoth, Steve Forrest, Chris de Bode, Yann Mingard, Dieter Telemans J. B. Russell, Uroš Zagožen & Uroš Abram.

moja serija diptihov "Cycles" pripravljena tekom fotopuba:




























17 komentarjev:

Jure pravi ...

čestitam še enkrat!

Žiga Gričnik pravi ...

Zelo dobra serija!

Anonimni pravi ...

živjo! super serijo si meu!
fajn je blo gledat :)
zadnja absolutno zmaga!

yesterlosse pravi ...

resenečena nad tole tvojo serijo... bla mi je ena (redkih) boljših, čestitke
m.

Alen Zulić pravi ...

Too Mare svaka čast 2.mi je nejjača LP ZULA

Aleš Cvelbar pravi ...

čestitam marko, lepe fotografije. oprosti ker te nisem mogu obiskat v pa3otu med fotopubom...

mislš da je ta digić kukr tulk dubr zame... bi mogu enga nabaut

Marko pravi ...

hvala za komentarje

@yesterlosse: Ja, težko je v 5 dneh dobiti idejo ter vseskupaj še dobro zrealizirat. Kljub temu mi je bilo kar nekaj serij všeč...

Jošt Franko pravi ...

Čestitke! Da se v vseskupaj tolko časa naredil to serijo.

Dragan Zlatanovic pravi ...

no, vidim da ni bila samo meni všeč:) bravo marko, super serija!

Marko pravi ...

@dragan: hvala in mislim, da si je tvojo serijo tudi zapomnila večina ljudi (vsaj meni je ostala v spominu)

čimprej objavi ;)

Tadej pravi ...

prva mi je njbolša!
in seveda čestitke

Anonimni pravi ...

:)
Fajn si jo skupaj zložil tole štorijo.
Uživej in gas naprej potenciali so ogromni. :)

Anonimni pravi ...

Fajn fajn Marko....žal sem bil na morju in zamudil....pa drugo leto...Ta serija je pa fantastična!

Anonimni pravi ...

Woho, super serija, pohvalno!

Marko pravi ...

hvala vsem za komentarje :D

Unknown pravi ...

mal zamujam .....ampak še zmer je to najjača serija slik :P !!

Anonimni pravi ...

Se strinjam lidija.