petek, 20. junij 2008

Katera?


16 komentarjev:

AndrejPotrč - Every Wednesday Photogrphy pravi ...

Jaz sem za spodnjo, vse je bolj dinamično, nekaj se dogaja. Drugače pa sta obe zanimivi.

Anonimni pravi ...

Pridružujem se Androtu...zgodba?

Marko pravi ...

fotografiji sta za natečaj "Robot, moj prijatelj..."

s fotko naj bi pokazali neko sodelovanje med robotom in človekom (mišljeni so roboti v tovarnah, torej tudi CNC mašine)

--> ni neka huda ideja, moram še naplesti neko zgodbo zraven fotke :D

Denis Zupan pravi ...

Jaz bi tudi rekel druga. Opisi malo kako si to fotkal...

Anonimni pravi ...

A lahko izdaš exif? res me zanima koliko časa....

Marko pravi ...

fotkal sem na isti način kot že nekaj prejšnjih fotk:

-http://www.markopirc.com/2008/04/bhc-fotosession.html

-http://www.markopirc.com/2008/03/desirable-placesnm.html

Z enim flešom (430EX) MagLite-ko pa barvnimi plastikami. Ekspozicija je okorg minute ali več, odvisno od števila barv in površino ki jo pobarvaš z baterijo...

Več časa ko tuhtaš kakšne luči bi lahko še uporabil za sliko, boljši je rezultat. Uporabno je pa čisto vse, od lučk z božičnega drevesca do sveče, skratka vse =)

Marko pravi ...

vse je na f11, 17mm, ISO100 (Canon 350D!) in tam okrog 200 do 300 sekund (na stojalu seveda)...

Dolžina ekspozicija sploh ni tako pomembna, ker z zaslonko in ISOm fotoaparatu določiš, svetlobo kakšne jakosti zazna in kakšne ne... Če pa slikaš v popolni temi pa sploh ni nobenega problema

bolje si je vzeti več časa in vse lepo naredit v miru

Anonimni pravi ...

imaš pa živce :)

Anonimni pravi ...

O marko, dogaja :x

Žiga Gričnik pravi ...

Se strinjam, da druga

Anonimni pravi ...

hm...tako bi dejal- na prvi mi je bolj všeč kompozicija, tudi Tomzl morda pride bolj do izraza, medtem ko imaš na drugi dodatno, tretjo (modro) barvo, ki sliko naredi bolj živo in dinamično. Škoda, ker ni modre tudi na prvi. Če bi bila, bi bila prva fotka zmagovalka.

salut, JHC

Marko pravi ...

hvala za komentarje; spodnjo sem poslal na natečaj "Robot, moj prijatelj", rezultate pa izvem enkrat septembra

B5 pravi ...

Jaz sem pa za zgornjo, ker je ogromno elementov in se človek izgubi med njimi. Zgornja bolj povdari skaterja. Sicer pa odlična uporaba barv.
B5

Janez Mikec pravi ...

tudi meni zgornja deluje boljše -> se vidijo roke cele, sicer sem ti pa itak že obrazložil :)

Marko pravi ...

spamer!

Tadej pravi ...

zgornja