nedelja, 15. junij 2008

350D kaput

Zelo bi bil vesel, če vsi ki ste (bili) (ponosni) lastniki Canona 350D, z mano podelite svoje izkušnje glede okvar na bodyju, o katerem teče beseda.
Moja 350ka (stara približno 14 mesecev) je naredila nekaj čez 40000 škljocev, v preteklosti je zaklop spuščal čudne zvoke in javljal "error 99", v zadnjem času pa fotič na vsake toliko časa ni pokazal nobenih znakov življenja. Seveda se je vse to dogajalo izven garancijskega roka... Včeraj popoldne je vse skupaj dokončno crknilo...

Zanima me prevsem koliko stanejo popravila na tem bodyju, ker že sam po sebi ni vreden toliko kot stane kakšen resnejši poseg serviserja; tudi če ga dam popravit lahko potem v kratkem pričakujem okvaro zaklopa...

Sedaj se odločam za 5D/40D; ne moti me toliko razlika v ceni obeh, ampak EF-S 17-55 2.8 IS ki sem ga kupil pred časom (je sicer odličen, vendar ne paše na FF). Seveda vem, da bo ob prihodu nove petke cena stare padla do nafte, vendar ne morem čakati do jeseni... 40D is coming!


Vaše mnenje?

4 komentarji:

Lenart Senica pravi ...

40d v vsem prekaša 5d, razen v tipalu (kvaliteta slike, detajli, kontrola globinske ostrine)

Če ti je 17-55 super, vzemi 40ko, nič ne zgubiš, za 5ko bi moral za podoben kot zajema kupiti 24-70, ki pa je velik, težak, dražji in naj bi bil optično slabši.

Anonimni pravi ...

Iskrene sožalje preminulemu 350D. Preživeli smo veliko dobrih in navdahnjenih trenutkov. Za večno boš ostal v našem spominu.

JHC

Anonimni pravi ...

Zdravo.

ravno sem postal nov lastnik 40d. Prodal sem namreč Nikona d40x. Zaenkrat nimam pripomb..poleg imam še tamrona 17-50 2.8nisem ravno in 70-200 4L, ki je odličen...kupil bom še 50mm...40d je super...

LP

Marko pravi ...

@Visult: ena boljših potez tale prehod iz Nikona na Canon ;)

me veseli =)