četrtek, 24. april 2008

When dreams come true...

Evo, uspelo se mi je uvrstit na izbirno tekmovanje za 39. mednarodno fizikalno olimpijado v Vietnamu.
Tekmovanje poteka 9. maja na FMF - lahko držite pesti, saj se nas izmed desetih "finalistov" pet uvrsti naprej in nato junija odpotuje v Vietnam. =)

LINK

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Drzim pesti!
Kaksna cast, da te poznam :)
Ali je mozno,da mi posljes avtogram? ;)
Sem ponosna, da imam nekoga v sorodstvu, ki je tako uspesen v fizki...nekdo mora izravnati moje "netalentiranje" na tem podrocju. Hvala lepa! :)
In lep pozdrav iz Kölna

B5 pravi ...

Čestitam! Sedaj pa skletce. počepe, pa kaka utež in se boš ziher odlično fizikalno odrezal!

:-)

Dasa pravi ...

Rispekt:)

matix pravi ...

congrats.. kaj bo pa z maturo, ce se uvrstis?

diana pravi ...

Bravo! Bomo fajn pesti drzal in zihr bos med njimi!! :)

Marko pravi ...

maturo bomo že naredl... =)

Marko pravi ...

@lidija: ja, lepo da imam obisk tudi iz Nemčije... Avtogrami mi niso všeč, lahko te pa naučim kakšno novo fizikalno stvar ;) X)

pozdrav nazaj!

Anonimni pravi ...

Marko, Marko, Marko, Marko, Marko !!!

\m/

Anonimni pravi ...

Žal ti ni uspelo ... škoda :(