torek, 29. april 2008

Fotografska izkušnja - natečaj Fotopub

Ja! 1. mesto v kategoriji omladincev 16-21 let. In to povsem nenadejano :) Najprej Emzin, potem še tole - že skoraj malo kičasto... :) Ne vem s katero fotko sem zmagal, poslal sem spodnje štiri:





p.p.: Zmagala je 2. fotografija, LINK do objave.

17 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

Čestitam =)

Jaz sem vprašal katera je zmagala, pa mi je začela nekaj opisovat, mi je blo takoj jasno =)

Anonimni pravi ...

Pumoje ena od prvih dveh

Čestitam.

Anonimni pravi ...

Čestitam! Ful dobr vidt da maš tako veselje :)

Meni je najbolj všeč prva btw

Žiga Mihelčič pravi ...

čestitke:) meni je najbol všeč prva:)

Anonimni pravi ...

Ja, men so tut všeč bolj prve dve. Super!

diana pravi ...

Pa ti si res neverjetn!!
čestitam in upam da se tvoj zmagovalni pohod še ne neha kmalu!!
drgač pa zame je prva zmagovalna!!
:))

Marko pravi ...

Hvala vsem za čestitke :)

a gremo pobrat stave, katera je zmagovalna? :)

uros pravi ...

druga!

Jošt Franko pravi ...

Marko:

A kaj veš v kateri nivo pademo (na fotopubu)?!

Marko pravi ...

@Jošt: Ne vem niti dobro kaj je bilo lani... Če se prav spomnim, so bili osnovni, napredni n master (nekaj takega)?
Vsekakor pa višje kot osnovni nivo X) =)

Anonimni pravi ...

PRVA! 10000% :)
čestitam!

piathepope pravi ...

čestiiitam Marko!^^ še en tak uspeh torto spečemo! :)

Unknown pravi ...

itak je tko.... česar se marko loti, vedno dobi/zmaga
čestitam

Anonimni pravi ...

marko ti si car, marko ti maš dnar
dej prid na prvomajanje ful fešta
party hard
z ljubeznijo :*

nejec pravi ...

bravo, čestitam!
LpN

B5 pravi ...

jolly good!

GH pravi ...

Čestitke za nagrajeno fotko na Fotopubu!
Kar tako naprej.

Lp, Gregor Hutar