četrtek, 13. marec 2008

kozolec evolution



-fotografiji sta brez fotošopa

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ce ne bi bilo hise zadaj sem jaz za prvo varianto. Tale druga mi s temi lestvicami v ospredju in osvetljeno nortanjostjo deluje precej psihadelicno. Or is it just me? :)

Žiga Gričnik pravi ...

Kaj maš na drugi sliki spodaj na travi kaj od kloniranja ali od premikanja človeka?

Marko pravi ...

Od premikanja pri osvetljevanju z baterijo... Saj bi ponovil fotko ampak je začelo deževat, tko da bo treba enkrat drugič...

psihadeličnost je moj cilj=)

Anonimni pravi ...

Naj ruralno postane globalno!

"Back to the roots" (..je pametno d'jala že Aguilerova gospodična)

...psihadeličnost motiva bi lahko ubesedil v naslovu "Haluciniram pod kozolcem"

:))

jhc

Anonimni pravi ...

Oba kozolca se mi zdita predstavljena kot dva gospodarska obrata. Zdi se mi, da si s fotografijo (osvetljavo in najbrž še s katerim postopkom-o katerih v resnici nimam pojma)spremenil naravo kozolca. Celo material izgradnje kozolca. Kozolec na sliki deluje kot da bi bil zgrajen iz kovine in ne lesa. Zdi se, da se znotraj kozolca ne suši seno, ampak se izdelujejo neki obrtniški izdelki.

Anonimni pravi ...

In še, zgornji zapis ne pomeni kritike, se razume. Zanimivo.

Anonimni pravi ...

Pri prvi so mi zelo zanimive barve.

Marko pravi ...

sliki sta brez dodatne obdelave, poskusil bom pa še z osvetljevanjem z lučmi drugačnih barv =)

BoštjanS pravi ...

1.

Marko pravi ...

hvala za komentarje =)