nedelja, 16. marec 2008

BHC project

Zadnje čase (po pravici povedano od konca lastnega leta) sem ves čas zaposlen s skupino BHC (www.bhc.si). Najprej smo začeli s fotošutingom, nadaljevali s koncerti, sedaj pa skupaj končujemo nov cd, ki bo izšel 4.4. 2008. Moj del pri cdju so fotke in nekaj dizajna, glavna pa je seveda glasba (en komad je za dl-jat na spletni strani, nekateri pa so za poslušanje na myspacu).
O fotkah in skupini sem že pisal (starejše objave: 1, 2, 3, 4, 5, 6 in 7). Cover naslovnice je mozaik 100 fotografij ljudi, ki so karkoli prispevali k temu cdju, ali pa so kako drugače povezani s to skupino.Glede na to, da je to v bistvu moj prvi tovrsten projekt, sem z rezultatom zadovoljen, zadovoljni so muzičari in vsi ostali ki so izdelek že videli. Fotomaterial bo zaenkrat na ogled samo v knjižici cdja, morda v prihodnosti tudi na blogu.

Kdor se najde na sliki, naj dvigne roko =)

MP

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jst se pa vidm!!!:D yeah, zakon narjenu!

Anonimni pravi ...

omg poglej mne:D kdo bi si mislu:D kje si me staknu? :O
drgač pa zakon cover <3<3<3

lp, katja

TARZAN pravi ...

Respect!!

..in hvala za support..

Anonimni pravi ...

mn se zdi d js tut, sam nism zihr:) lepu narjenu
LP,ema

Anonimni pravi ...

Hoooray for pirc!
jst se ne vidm, hehe
lp, hefe

Marko pravi ...

hvala lepa

@ema: 3.vrsta, 4.slika =) (mal mejhna resolucija je tukej gor)

@hef: Ti se sam nočš vidt X)

R'n'R

Anonimni pravi ...

o/

Anonimni pravi ...

wuhu ampak pirc kje si pa mene najdu?:P

Marko pravi ...

jah, sej veš kko je to - take jebače zmer rabmo na coverjih, da oboževalke pokupjo vse cdje X)X)

hehe, peace

Anonimni pravi ...

Lol sj pol pa ni čudno zkaj dobravcu ne gre glih najboljs pr prodaji:P anyways hvala k si me dal na cover;) Respect:)

Aleš Cvelbar pravi ...

o/