nedelja, 16. december 2007

sneg in lečovje

Ste se kdaj spraševali, kako bi izgledala fotka, če bi z levo roko držali volan, z desno fotoaparat in med vožnjo skozi okno slikali cesto pred sabo? Ne? Se mi je zdelo.




(težko?) Vprašanje

Ker bi se končno rad poslovil od Canon šit-kit objektiva sem v dilemi kaj kupiti. Poleg tega mi je šel v franže še 50mm f1.8... Kolebam med 17-40 L f4 in Canon 17-55 f2.8 IS. Slednji je dražji za cca. 200€. Objektiva ne mislim kupovat rabljenega, po vsej verjetnosti bom za nakup izkoristil veze v Nemčiji. Skrbi me, kam bo šel v naslednjih letih razvoj bajonetov (če bo ef-s še vedno "pasal" na večino "srednjezmogljivih" ohišij)?

MP

8 komentarjev:

Lenart Senica pravi ...

Če rabiš zgradbo kot se šika in FF kompatibilnost, vzami 17-40. Drugače 17-55

Marko pravi ...

Ja, zaradi tega kolebam... Dobro ohišje in pa kasneje kompatiblinost na FF...

Po drugi strani pa 2.8....AAAAA nevem=)

CyMaN pravi ...

Fotka je super!

Glede objektiva se pa strinjam da canonu manjka en hibrid med tema dvema v istem cenovnem rezredu. Recimo 17-50 f/2.8L, ki gre na FF a da je oster... IS ni nuja (zarad cene)...

Lenart Senica pravi ...

Če pogledaš, 17-55 gre na 40D, ki ima vse, razen FF. Dvomim, da bo recimo v prihodnjih 2, 3 letih prišlo do drastičnih spememb v tem razredu - megapixlov je dovolj, ohišje je dobro, ima live-view, kvaleiteta slike dobra, AF dober.
Četudi bo ta srednji razred postal dslr ali pa 1,3 bo 17-55 še vedno odlična leča.
Vzemi 17-55. Jaz sem vzel 17-40, ker mi je všeč imeti kovinski objektiv:) Pa mogoče ga bom na kakega filmarja nataknil.

17-50 2.8L pa nikoli ne bo obstajal:) Bi si preveč hodili v zelje, imajo 16-35L.
Pa še težko bi ga bilo narediti.

crt pravi ...

17-40. moj odgovor. Čeprav je pa pri 17mm malo mehek ampak barve so pa čist neki drugega kot pa na 17-55. Res pa je, da ima f2.8. Premisli zaradi ef-s, ker pol ga lahko odpišeš za pro bodyje!

Marko pravi ...

najbrž bom vzel 17-55... ker v fotoopremo nikol nebom tok investiral, da bi mel FF body... to je bolj hobi=)

Matjaž Očko pravi ...

napakica zgoraj - 17-40 nima IS :)
lahko rečem, da je ok objektiv, le na 17mm je v kotih precej mehek, drugače pa je zelo hiter in v odličnem ohišju... bolje, da jih preizkusiš sam.

Marko pravi ...

hehe, pa res (jz lol)...
Ja, sprobal bom, samo 17-55 bom bolj težko kje dobil...Vsaj pri nas v Nm nima noben (vsi resni majo L)