nedelja, 9. december 2007

Big Foot Mama

Torej... Že kar nekaj časa nisem ničesar objavil. Medtem me prijatelji nagovarjajo, naj nadaljujem. Meni se zdi, da je "blogerska suša" nekakšno nujno zlo v mojem objavljanju... Namreč, šolske zadeve in ostale dejavnosti terjajo svoj davek, kar se pozna tudi na fotografiranju. Po drugi strani pa zavlačujem tudi, ker se mi obeta nov kos opreme.

Dobro, pa poglejmo kaj objavljam v tem postu; Koncert BFM v novomeški dvorani Marof. Bedna zadeva, nova plata povsem zamori vzdušje. Minus si je nakopalo tudi družba za varovanje GVS, saj sem prvič v življenju doživel (in še nekaj drugih dosti bolj resnih fotografov od mene), da nas enostavno niso spustili na oder. Press kartica ni pomagala, moral si imeti človeka znotraj ograde, ki te je prišel iskat. Kot v dobrih starih časih.

Po drugi strani pa sem kar vesel dotične odločitve varnostnikov, saj tako nisem celega koncerta preživel plazeč se pod odrom in slikal pevca v faco iz vseh mogočih zornih kotov, kar ponavadi počnemo X)

Objavljam bolj "grobe" fotke (razen prve), ČB in tonirane, hotel sem ustvariti R'n'R and Hard Core občutek, kar sem najbolj pogrešal tisti večer (z izjemo 3 starih komadov). Kaj imam še pripomniti? Mogoče to, daje bila publika večinsko sestavljena iz punčk, ki so na oder metale spodnje hlačke (ker česa drugega še nimajo)...





MP

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Fajnli Markec:)

Mihc pravi ...

Skrajn cajt maky skrajn cajt :-) Če naštejem kere so men hude: od zgori: 1., 4. pa čist spodna :-)

Anonimni pravi ...

V tvojem izboru besed ob najnovejšem elektronsko-dnevniškem zapisu, ki je prekinil večtedenski umetniški molk, je čutiti skorajšen Kafka-naturalizem in popolno naveličanost... Ampak fotke so pa še zmeraj izjemne... Spominjajo na "dobre stare čase", hehehe XD

čiwbucbau

Anonimni pravi ...

kljub bednemu koncertu bi rd poudaru d če je dobra družba je še zmerm lohk fajn tut na takm koncertu... mi anonimneži smo lahko žiu dokaz.

pa pirc kje si biu ko so eni modeli po mestu brez hlač tekl...

Matjaž Očko pravi ...

odlične fotke! res kul

Marko pravi ...

to pa good old 18-55mm f3.5-5.6 dela X)

Gregor Harih pravi ...

Ful dober stil. Takih reportaž primanjkuje!

Jošt Franko pravi ...

Res huda huda reportaža!!! Resnično NORE

Anonimni pravi ...

1. pa 4. so zakon :)

Petra. pravi ...

em..lepe slikce=)

Anonimni pravi ...

zdj se bo spet uleniu in ne bo objave še kakšn mesc:x Knde? :)

Anonimni pravi ...

men se pa zdi zlo dobr nov album in ne zamori koncerta. aja zlo dobre slikce.

Marko pravi ...

@anonymnous: ja, najbrž je krivo to, da sem preveč navajen na "stare hite". Čeprov zdj že poznam par novih komadov=)