ponedeljek, 6. avgust 2007

Zajebancija

Plus to, da me pri fotografiranju zadnje dni preganja čas, me je začel zaje...at še fotoaparat. Canon EOS 350d (priznam, kesam se, da nisem takoj kupil 20-ko) je prenehal kazati znake življenja predvčerajšnjim. Iz kome se je prebudil danes zjutraj, ko sem ga hotel spakirati v originalno embalažo in zabrisat v faco prvemu prodajalcu trgovine kjer sem ga kupil.
Vzroka začasnega "mrka" nevem, glede na to, da je lepo varno počival v torbi... Kakorkoli, čakam na morebitne bodoče težave, da ga lahko pošljem gor v LJ in sprostim jezo na serviserjih:)

Če EOS res nebi delal bi se poslužil mojega prvega fotiča, ki je mimogrede zakon in ob pravilni uporabi še vedno sposoben narediti zelo konkurenčne fotke.

Kopija Leice nevemkatereserije, sicer ruska zadeva, pravi predstavnik svojega porekla:D

V teh vročih dnevih pa nameravam še izkoristiti dva "instant" fotoaparata, enega navadnega in ene ga za pod vodo....
Bomo videli kaj se bo izcimilo.





MP


Posted by Picasa

2 komentarja:

Janez Mikec pravi ...

Pust pr gmah to =) raj povej, če si poštudiru kaj za seminarsko, ker ne bi rad delal filma potem, ko bo jernejevo =) cu, hf & gl

Tadej pravi ...

kanon rox