torek, 14. avgust 2007

Kokoši so imele veliko dela ali moje jajce se je žrtvovalo za znanost

Ja, malo pozno sem se spomnil objavit to stvar. Toliko se je vmes že zgodilo, da bi skoraj pozabil. Pa vseeno.


Maja letos se je odvijalo še eno izmed tekmovanj Red Bull-a. Tekmovanje se imenuje Gravity Challenge naloga pa je vreči jajce z višine 15 m in pri tem mora seveda ostati nepoškodovano. Za mehak pristanek brez počene lupine so morale ekipe izdelati lastne pristajalne naprave.

Za udeležbo me je v svojem postu navdušil prijatelj Staš, ki je bil tudi predstavnik najine ekipe (tretji član je zatajil na dan tekmovanja). Namreč, v razpisu je bilo zapisano da se smejo tekmovanja udeležiti le študenti (in študentke seveda). Tako sem bil tisti dan uradno s tegale faksa.


Naprej se je bilo potrebno prijaviti. Kmalu je Anja (btw, dela za Red Bull) s hroščkom dostavila paket presenečenja. Paket vsebuje 3 pločevinke Red Bulla (za predvidene tri člane ekipe) in Chrashtest Dummy jajce.

Ves čas vmes so prihajale ideje z vseh strani. Nazadnje sem moral zaradi »študijskih obveznosti« ostalih dveh članov napravo izdelati sam… Zato sem uporabil idejo, ki je nastala v mojem Moleskinu, detajli pa so prihajali sproti med izdelavo.

Lenčina kot lenčina sem zavlačeval do zadnjega večera in seveda se je delo zavleklo pozno v noč.

Za ime ekipe sva izbrala najbolj bedno ime Prečna, predvsem zaradi Aerokluba Novo mesto, kjer oba letiva z jadralnim letalom. Prijavljenih je bilo dobrih 30 ekip, kjer se je dalo videti svakojake naprave. Na koncu sva bila druga. Rezultati in fotke na uradni strani slovenskega Red Bull-a.

Video in slike:






Kaj naj rečem? Red bull očitno zna, saj so majstri zgradili »imperij« samo z dvema produktoma; navadnim in lahkim Redbullom. Dopade se mi tudi njihovo sponzoriranje v letalstvu (primer: Red Bull Air Race).

Kakšna je bila nagrada? Pločevinke Red Bulla (mislim da smo jih porabili enkrat v petek zvečer), ponev, karte za Zorb in seveda zadovoljstvo.

MP

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Zanimiva so ta tekmovanja. :D
Mogoče še kak posnetek od kake druge "naprave"?

Marko pravi ...

Še največ zanimivih lahko najdeš na video.google.com ali pa youtube.com, če vtipkaš Red Bull Gravity Challenge :D

LP