četrtek, 17. september 2009

zasledovalec




hint: klik --> HD

8 komentarjev:

Jure pravi ...

nice ride

Iztok pravi ...

Meni je super video, zelo dobra izbrana glasba.

A je bil majhen framerate ali tak efekt pri obdelavi?

Marko pravi ...

Hvala obema, framerate je bil dokaj ubog (40D žal še vedno ni hiter fotoaparat);

ko sedaj gledam video bi rekel, da sem s fotoaparatom preveč opletal po okolici - morda pa je to dobro za bolj zmeden vtis? :D

Jure pravi ...

enkrat vmes sem se zgubil, ampak je pa kul. sem mel isti problem.

v čem si delal?

Marko pravi ...

iMovie

Aljo pravi ...

skoraj sosed, heh

Unknown pravi ...

Ja, mogoče res malo preveč opletanja; na začetku je zmeden vtis kul, ampak potem postane moteč. Muzika in beat/rate je super. Treba bi blo poštimat še kake detajle, naprimer nekje se na prehodu obrneš za neko punco, pa se vidi da se, sam ta event ujame samo ena slikca. Če povzamem: fino je da kamera sledi tvoji glavi, kar bi izpadlo še boljš če, ko gledaš naravnost, ne bi opletala.
Drugače ful kjut.
Aha, še konec bi se dalo bolj dodelat... nevem, spet feč frameov, ki si potem vedno bolj hitro (v realnem času) sledijo, v beatu pesmi pa grejo še vedno z istim frame rate-om. Tako bi dubu nek utis, kakor da se cajt ustavla al pa neki u tem smislu...

Keep up the good work!

Marko pravi ...

@febo: Wow, sem že pozabil kako izgledajo dobri in konstruktivni komentarji:D
Lepa hvala za nasvete, upoštevam v prihodnje :D