torek, 19. maj 2009

poroka n stuff

Porok in tovrstnih sobotnih/nedeljskih obredov ne fotografiram, to sem sklenil že na začetku. Izjeme delam za znance in prijatelje - poročni "prvič" se mi je tako zgodil ta vikend na prijateljevi poroki:










p.s.: A še komu Blogger ob uploadu fotografij pokvari (beri: totalno zjebe) saturacijo in kontraste? Fotografije so obdelane z PS CS4 Macintosh, ta pojav pa se mi zadnje čase redno dogaja?!

6 komentarjev:

Janez Mikec pravi ...

Če jih shraniš v RGB, 8 bit channel ne bi smelo bit problemov? Sicer pa od kdaj so na Otočcu poroke zunej, vsaj tisti protokolarni del? :)

Peter Bernik pravi ...

Isto se je men ko sem imel Maca.

Pač vrž stran ta jajca kot sem jih sam, na PCju pa itak spet use dela tko kot je vedno;).

Denis Zupan pravi ...

Najbrž bo napaka v barvnem profilu. Če maš v kakem Adobe RGB ga spremeni v sRGB.

Marko pravi ...

@Janez: Že kar nekja časa (v čadu poletnih temperatur letos).


@Peter&Denis: Kakor kdo, vsak hvali svoje. Se mi je zdelo da mora biti nekaj na RGB profilu (tudi CMYK se razlikuje). Dodatno sem se pozanimal zakaj so različni profili; CS4 na macu obdeluje zadeve z drugačnimi algoritmi (fotke naj bi bile na koncu iste), vendar se razlika pozna - bojda še največ na cmyk printih v temnih predelih in sivinah

vsekakor napišem en post na temo in primerjam fotke

B5 pravi ...

sRgb je standard za internet. Mac hendla tudi Adobe 1998 profil, ki je namenjen predvsem tisku, PC pa tega ne zmore in prikaže fotko brez profila.
B5

Marko pravi ...

tnx B5