četrtek, 15. januar 2009

polaroidobsesija

Na Harihovem blogu sem izvedel, da znam tudi sam narediti čisto spodobne "polaroid-look-like" fotke. Nekaj za pokušino:



























p.s.: pod nekaj fotk se lahko mirne vesti podpiše Pia.

8 komentarjev:

Jošt Franko pravi ...

ej kako te odtise gor dobiš?

Marko pravi ...

potegni dol programčič na sledeči povezavi:
http://www.poladroid.net/

s tem oblikuješ fotke in izbiraš te efekte itd.

Jošt Franko pravi ...

jaja sm mam to sam nevem kje te efekte not tlačiš... jst vedno fotko sam čez un spustim...

Marko pravi ...

pr men je pod "preferences--> post processing"

B5 pravi ...

Odlično! Sigurno bom to ponutzal za kako Mladinino fotko.
Power of Social Networking!
thx
B5

Tomaž. pravi ...

2. najljubši post do sedaj! ;)

TARZAN pravi ...

brez zamere, polaroid fotka je nekaj posebnega, unikat in kot taka ima zame vrednost.. digitalna manipulacija, kjer pa dodajaš okvir, ki je podoben polaroid lističu in prstni odtis (ki ga na polaroidu seveda ni, če se res ne potrudiš v nasprotno), se mi pa zdi smešna, mogoče celo neprimerna.. stvar okusa..

Marko pravi ...

ja, maš res...
ampak mlajši otroci digitalne dobe smo kot taki prikrajšani za tovrstne zadeve (že film redkokdo uporablja, kaj šele polaroid) in se mi je v tistem trenutku zdelo fulmegakulšponskocarsko nardit nekaj "polaroidov", ker če sem iskren sem držal v življenju enega v rokah in na netu videl ene 50 originalov, to je pa tud to

seveda ta programčič ni mišljen da se te zadeve nenehno producira, malo sem ga izkoristil da objavim fotke ki sicer ne pašejo v nobeno serijo pa so mi kul :D