sreda, 27. junij 2007

Grem domov v Novo mesto...

Ja, moj prvi post v Slovenščini. Dobil sem nekaj pripomb glede moje neuporabe maternega jezika v tako transparenti stvari kot je tale (foto)blog. Zakaj sploh sem začel pisat v angleščini (ki poleg vsega ni tako rožnata)? Predvsem zaradi želje po večji obiskanosti s strani tujih net surferjev. Vendar glede na to, da tukaj prevladujejo slike (torej sam tekst ni tako pomemben, pravo sporočilo izrazijo že domiselno izbrani naslovi) se mi zdi do našega ubogega 2 milijonskega naroda pošteno, da napišem kakšno stvar tudi v sloveščini in naredim nekaj reklame...

Ansambel Rodulfovo s pesmijo Grem domov v Novo mesto mi v kombinaciji s tole fotko šmihelskega mostu posneto ob 4 zjutraj vzbudi prav prijetno počutje, skoraj domotožje, pa čeprav sedim v domačem naslonjaču... Le zakaj?
Posted by Picasa

Ni komentarjev: